Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Obosit, Dar Cu Chef De Viata …

Posted by wormy37 pe Decembrie 26, 2007

In noaptea de Craciun am chemat niste prieteni pe la mine. Au ajuns pe la 18-19 si au plecat dimineata la 9. Am reusit sa adormim noaptea dimineata pe la 6:30. Dupa ce au plecat, m`am pus in pat si am dormit pana la 13. Urmatoarea inregistrare a fost realizata in stil „camera ascunsa” dar audio (am bagat telefonul sub patul a 3 dintre ei). Daca aflati cu ce program o pot deschide va rog sa lasati la commenturi. si downloadati de aici

Un răspuns to “Obosit, Dar Cu Chef De Viata …”

  1. Mare Robert said

    Poti deschide cu winamp sau cu ceva program cu care asculti muzica.

Lasă un răspuns

 
