Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Sistem audio 5.1 Nou …

Posted by wormy37 pe Decembrie 28, 2007

Am fost azi la o plimbare prin sellgross, prin real, prin lotus fara sa gasesc nimic ce sa`mi place la un pret sub 4mil. Am zis sa ma duc si pana in meto sa vad ce este. Am gasit un sistem 5.1 „Watson” cu 350 Watti, prin Wireless. A fost destul de greu de instalat, pana la urma m`am descurcat. Dezavantajul este ca nu e din lemn. Per total sunt multumit. Calitatea sunetului este superba, dar nici bassul nu se lasa mai prejos. Opiniile legate de acest sistem va rog sa le scrieti mai jos.  PS: Am vrut sa am 2-3 zile antrenament la ele inainte de revelion !!! 

7 Răspunsuri to “Sistem audio 5.1 Nou …”

  1. dan said

    pretu exact si modelu
    asa
    paote imi iau si eu

  2. wormy37 said

    Pret : 406 RON (in Metro)
    Model exact: Watson AS 5851

  3. tribanp said

    Cred ca in „metro” ai gasit nu?😉

  4. tribanp said

    Si inca ceva si eu sunt tot bihorean. De langa Beius,asa ca cine stie poate ne-om intalni candva, accidental😛

  5. Horea said

    Ai si pentru mine o carte tehnica pentru acest model de watson? Eu mi l-am luat tot din metro insa era ultimul, asa ca nu au mai avut la el nici cutie, nici nimic.. deci nici carte tehnica.
    Si nu stiu sa il instalez.
    Un scan de carte tehnica m-ar ajuta enorm…
    Mersi,
    Horea

  6. Alecu said

    dasta am j eo ..e marfa!!

  7. Velea said

    Dar de niste difuzoare Magnat AD300 ce ziceti? se merita la 3 minlioane ?

Lasă un răspuns

 
