Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Am invins (un) Star ….

Posted by wormy37 pe Decembrie 29, 2007

Dupa cum era stabilit, am avut un meci contra echipei` lui star. Cotele vi le`am spus cu 3-4 articole in urma : Star`s Team:4.25 ; Wormy`s Team:1.35 . Ei au marcat primii, dar ne`am revenit ca la final scorul sa ia proportii, noi castigand la un avantaj de 17 goluri. Dupa meci, toti s`au grabit spre casa, eu si inca 2 baieti am ramas la un pepsi inauntru, in ceva camera. Pe teren scandalul a lipsit, fiind un joc usor, fara faulturi, injuraturi . Pe scurt ne`am distrat. Simbata viitoare are loc revansa, pe terenul sintetic de langa gara. Speram sa ii batem din nou la o diferenta macar peste 10 goluri. Jucatorul nostru accidentat Alin va reveni, insa si la Star in echipa vor fi schimbari majore.  Asteptam pronosticurile la commenturi…care pe ce echipa pariaza si scorul final….Daca vreti simbata de la 6 veniti langa gara sa ne urmariti! PS: Aduceti si „pompoane”(sper c`am scris bine) de majoreta, pentru a ne sustine. 

6 Răspunsuri to “Am invins (un) Star ….”

  1. Alin said

    50-10 Dallas (49 de goluri) – (al 50`lea autogol) =))))

  2. Star said

    27-10 La noi ,mwhahaha :)) ma razbun :))

  3. Mircea said

    aveti nishte subiecte ma … pf:|

  4. Geo said

    hai ca le dam vreo 20..:))…

  5. drakushrou said

    20-20 :X:X:X…nu pariez pe nimeni…k se supara ceilalti :X:x…

  6. ihtys said

    bravo🙂

Lasă un răspuns

 
