Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Acelasi Wormy, dar cu alt look …

Posted by wormy37 pe Ianuarie 5, 2008

Dupa saptamani in care se faceau glume pe faza parului meu un pic cam mare, am decis sa ma tund mult mai scurt decat de obicei. Nu va speriati, nu sunt chel.  Am zis sa fac o schimbare pentru inceperea scolii (imi place sa fiu mereu diferit). Sunt unele chestii care ma avantajeaza la parul scurt :

1) Nu mai pun atat gel (nu sunt manelar, dar gel foloseste si 50 cent sau Eminem)

2)Mult mai usor sa`l fac la loc dupa ce scot caciula (iarna`i cam frig si trebuie purtata)

3)Imi fac „freza”(citand un manelar) mult mai repede.

Cat de curand imi voi face 2-3-…-50 de fotografii cu noul look.

PS: De cand n`am mai fost la tuns a ajuns pretul de la 5Ron la 14,5 Ron.

2 Răspunsuri to “Acelasi Wormy, dar cu alt look …”

  1. albul said

    asa am patit si eu anul trecut … aveam parul ca si gazonul dp Municipal si cand m`am tuns …m`am tuns prea scurt … 2 saptamani nu i`o tacut gura la LELE si la HORICA … da deh life sucks ….(nici acu nu am o freza very rausita:D)

    P.S.:Noi sa fim sanatosi !!!

  2. […] Here’s another interesting post I read today by Respecta Pe Cine Nu Poti Sa Umilesti […]

Lasă un răspuns

 
