Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Cum sa iei la „misto” un politist

Posted by wormy37 pe Februarie 6, 2008

La stirile TV am vazut inca un sofer mort de beat care a fost dus la politie.

Nu stiu daca din cauza bauturii sau pur si simplu din dorinta de a umili un politist acesta a provocat rasul multor persoane.

Discutia dintre cei doi :
„-Domnule trebuie sa va luam analizele pentru a face un calcul.

– Ce cangur dom`le?Io-s cangur?”

(…) ceva timp mai tarziu :

„-Stii ce ia-mi permisu 1 luna, 3 luni, 6 luni, fie un an, io plec”

Cand am auzit am inceput sa rad, efectiv fara sa ma pot controla. Totusi e o metoda buna de a scapa de politie.

2 Răspunsuri to “Cum sa iei la „misto” un politist”

  1. adrian said

    Apropo de cangur…
    Doi tipi discuta intre ei:
    – Auzi, zice primul, sti ce iese din incrucisarea unui matz cu un cangur?
    – Nu, zice al doilea…
    – Apoi…m-i-tuca-ncang(c)ur…!!😉

  2. Gogu said

    faza cu canguru am vazt`o si yo… ashtia`z din ce in ce mai penali , betivii astia. dar nici politistii nu se lasa mai prejos.

Lasă un răspuns

 
