Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Hi5ul – O Prostie

Posted by wormy37 pe Februarie 15, 2008

Bine cunoscutul „social networking website” numit de restul planetei „Hi5” si de romani „haicinci” este o prostie din punctul meu de vedere. Iti faci un cont, peste 30min vezi la sectiunea „friends” ca ai deja peste 200. Asta nu ar fi o problema, problema este faptul ca iti umple mail-ul de porcarii in genul „Accepti prieten pe …. ?” sau „Ai fost acceptat ca prieten” etc.

Cea mai mare prostie este ca 90% din utilizatorii Y!Mess au si cont de hi5, Si eu am. Alta chestie care ma exaspereaza sunt gmurile de genul „lasami omule un comment acuma cati las si io”, de parca conteaza (cacofonia imi apartine) ce zic persoane care poate nu te cunosc, despre tine, din 3 poze. Mai nou au inceput sa aiba si grupuri si „scoli” si tot felul de prostii care sa atraga prostii (inca ma numar si eu printre ei).

Daca vrei sa faci cunostinta cu cineva prin intermediul netului si ii ceri o poza o sa primesti raspuns ceva de genul : „Viziteaza`mi haicinciul” sau poate un/o „englez/englezoaica” cu textul „Visit my haicinci”.

Trebuie sa recunosc ca a fost foarte bine realizat in sensul ca iti poti pune pozele in albume si alte chestii. Totusi la ce folos?

Se zice „un site cu ajutorul caruia iti poti face multi prieteni”. Eu zic ca-ti faci dusmani. Manelisti cu texte „Io-s al` mai bastan din oradea, sterge poza aia de pe haicinciu tau ca arati penibil (neologism pentru ei)„. Hi5-ul este inca un „site” unde poti lasa linkuri ca nu te avertizeaza nimeni si nimic ca-i faci spam saracului utilizator.

Contul de hi5 are o sectiune numita jurnal ” Spune-le prietenilor ce ai mai făcut”. Omule daca iti sunt prieteni, va intalniti la o bere pe centru si discutati, sau cu un numar de telefon ii zici toata povestea ta (de parca l-ar interesa).

Alta sectiune aiurea este „Carnet” . Eu am scris acolo, citez :

„Cu faidonu meu ma plimb prin tat satu

Il strabat la trap dintr-un cap in altu

Mi-am tunat caruta si am transformat-o

In Lamborghini Galardo „

As putea continua la nesfarsit, dar nu are rost. Eu sincer in urmatoara saptamana voi scapa de „iubitul” meu cont de hi5. Daca vreti sa incercati ceva in genul va recomand cu toata caldura myspace .

Nu vreau sa le fac reclama proasta celor de la hi5, sunt sigur ca nici nu voi fi bagat in seama de multi cu acest post, dar macar am fost liber si m`am exprimat cum am stiut si am vrut eu.

Inca ceva : Majoritatea utilizatorilor de hi5 sunt manelari, deci va puteti da seama de nivelul de cultura necesar.

19 Răspunsuri to “Hi5ul – O Prostie”

  1. Theo said

    mah wormy io l-am facut ca eram satul sa tot dau poze pe mess si cand am vazut ca altii imi dau hi5 si nu se mai chinuie sami trimita poze am zis sa fac la fel=))) da nam ceva de genu la stasus(lasati-mi comment poza noua) sau dau 200 de gm pe Yahoo sa am si io acolo comenturi:)) toata sanatatea …Theo a.k.a Balaci

  2. SmArT said

    wormy tati…pagina ta de hi5 poate fi blocata…adica sa nu poata orice fraier sa`tzi lase comm , sectiunea mesaje poate fi ignorata si tin sa te anunt ca cel putin 15 % din utilizatorii hi5 sunt Emo , 20 % houseri , 10% rockeri si restu manelari….cred ca e cat de cat echitabil….singura problema ramane cea cu e-mailuile prosteshti…dar se intampla si pe ghici sau pe alte site`uri de genu…

  3. dadatroll said

    Deci, kui pasa?

  4. edistory said

    uitate la primul post de pe blogul meu si o sa vezi ca ai dreptate

  5. sAndra said

    dar ai perfecta dreptate. oricum nu’ti faci prieteni pe „haifaiv” (asa se zice in liceul meu) si mai mult ii oftici si pe cei pe care ii aveai deja cerandu’le ‘comm’.D’oh..chiar ieri cautam ceva pe Google si am dat de hi5’ul unei ratate care dupa ce ca avea manele la descriere mai avea si cate 3 commenturi( de la aceleasi persoane:P) la fiecare poza tot cu manele.

  6. CipCirip said

    <> Sa stii ca mai exista multe altele,…, MySpace,FaceBook,NetLog si cate in luna si in stele… Majoritatea oamenilor cu minte le recomand pe primele 2 in topul mondial ca numar de utilizatori, MySpace si FaceBook. Poate ca ar trb sa incerci si tu.

  7. impresiiblonde said

    nu am intrat niciodata pe hi5, iar dupa ce ti-am citit articolul nici ca voi intra vreodata. thanks for information.

  8. mado said

    prostie ne’prostie
    din prostie, asa…
    in gluma
    banu’ sa iasa!

    o zi buna!

  9. Ovidiu said

    eu prin hi5 imi fac reclama la blog.

  10. blogoflender said

    🙂 @Ovidiu, nici nu trebuia sa ne spui ca esti pe HaI5😛 se vede din poza😉

    referitor la HaI5…pace si prosperitate!!! daca stam sa ne gandim ca este unul dintre cele mai vizitate site-uri din lume ar trebui sa ne gandim un pic de ce. foarte evident este existenta acelui „reactie de turma” (vezi cazul YouTube), eu nu zic ca trebuie sa dam cu pietre in acest site, asa cum spunea si un ante-comentator : este o afacere in care „marfa” se pune singura in stand.

    trebuie sa recunosc ca ma bucura existenta acestui site. gasim asa de multe subiecte pe seama carora ne putem amuza teribil. de aceea…Votez pentru HaI5! pentru ca unii dintre ei ne fac viata mai frumoasa :)))

  11. Dana said

    Am mai avut cont pe hi5 si l-am sters. De fapt am avut doua si le-am sters. Motivul? Mesaje private de la diversi arabi perversi (n-ai mentionat faza asta idioata).😐 Toata lumea are, toata lumea este proasta. Ca se mai gasesc unu, doi care-s mai rasariti si care-si dau seama de cata prostie da dovada acest site, nu inseamna nimic pentru multime … din pacate.
    MySpace e si mai groaznic. Eu una nu suport organizarea site-ului aluia. Prfer de mii de ori hi5.

  12. ionut said

    bv tata …cel mai prost site hi5…e plin de ****si c***e..atata tot

  13. mihai said

    da,asa e..unele chesti la hi5 sunt aiurea,proaste…da ca orce lucru are si avantajele sale,stiu k multi nu cunosc persoanele de pe hi5,dar iti poti face si prieteni pe hi5,cel putin aasa cred eu,
    Eu unu nu ma laud k as cunoste toate persoanele de la hi5-u meu….da ma pot lauda k cu unele ma inteleg foarte bine,am facut o adevarata prietenie…

  14. mihai said

    eu continui sa cred k iti poti face si prieteni cu care te poti intelege bine pe hi5,si daca chiar te intelegi bine sunt de parere k aceasta relatie(de prietenie) poate trece de la `una virtuala la una reala`

  15. marya said

    go to hell :X mie imi plc hi5😉 dak commentezy atatea despre el ..nu inteleg dc ty`ai faqt;)

  16. raluca said

    hi5-ul este de plictiseala :))

  17. ale said

    maria are dreptate dak nuti plac hi5-urile dc tiai mai facut?
    esti si u cumva manelar?sti ai scris numa prosti…si o alta chestie si eu am hi5 si nu asc manele deloc asc doar rock deci prima data informeaza-te si apoi vorbeste.ok?

  18. wormy37 said

    @ale….un blog e un facut sa`ti exprimi parerea

    eu am facut`o, tu ai facut`o….atat……

    si nu vreau sa fac pe marele increzut sau etc, dar sunt informat`……

    ps :nu sunt manelar si apropo, bafta cu rocku`, da ai grija cu venele :-” Ops

  19. …ma!si eo am hi5 …si ce?!..totzi cred q dak` ai hi5..GATA…E CLAR!! ai fitze`…omg:-j` [fraieri!]..poate q l.am faqt` ca sa.mi fac prieteni si nu a v.a arata voua q eu am fite…sau poate ca unii da…py unii hi5`ul e k`s te prezinti unor necunoscutsi`…si…poate ca se infiripa o prietenie.,…sau NU! oriqm`…eu am hi5 si-mi place la nebunieee…e ca in viata!nu dai un comm…nu primeshti! :]]

Lasă un răspuns

 
