Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Romania, tara tuturor … natiunilor

Posted by wormy37 pe Martie 12, 2008

Sa incep cu inceputul… a avut loc la mine in liceu o activitate prin care se face un asa-zis schimb de experienta intre romani si suedezi. Nu sunt foarte documentat, dar ce stiu este ca transportul pana in Suedia a costat 100 euro de la Budapesta, iar cazarea fiind oferita de familii. Am vazut si eu pe viu cum arata un suedez, respectiv o suedeza, cum vorbesc, cum se imbraca si toate chestiile care m`au interesat. M-as fi bagat si eu in acest proiect (am chef de o calatorie) dar nu prea le am cu engleza, iar intre suedezi si romani, dupa cum spune proiectul, aceasta este singura limba care se vorbeste.

Nu pot sa va spun prea multe despre ei, fiindca au stat cam o ora in liceu. Ne-au prezentat un material PowerPoint despre tara lor si traditii, sistemul educational, etc. Am o chestie de spus : la scoala, sunt de 2 ori mai putine materii decat la noi, dar toate cu exceptia Religiei si sportului bazate pe profil. Peste ceva timp vor merge si romanii acolo, in acea tara nordica, dar cred ca singura chestie cu care ne putem mandria este arta culinara a romanilor (ma refer la mici si sarmale). Ceva de pus in rubrica „Stiati ca”, desi trebuia sa stiu, a fost faptul ca Sony Ericsson (cea amai buna marca de telefonie mobila, dupa parerea mea) este o firma Suedeza.

Vom merge acolo si vom zice „Noi avem o firma multitalentata : Este vorba de Aro care face ciocolata la 1 ron, hartie igienica si Cduri si multe altele”. Mai avem ceva cu ce sa ne „laudam” : priviti poza de mai jos si va dati voi seama :

wormy-4.jpg

Un răspuns to “Romania, tara tuturor … natiunilor”

  1. Gogu said

    mi se par cunoscute personajele alea , wormy… Nu`z ceva neamuri de`a tale??

    sanatate😉 !

Lasă un răspuns

 
