Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Manelele, „melodiile” traditionale romanesti

Posted by wormy37 pe Martie 21, 2008

Nu va speriati, nu sunt bolnav, nu m`am reprofilat, dar am ramas socat dupa ce am vazut o reclama la ciocolata ROM… , in care la final scrie „ROM , senzatii tari romanesti”, dar in timpul acestei reclame, pe fundal ghiciti ce melodie se aude… bineinteles … maneaua….(chiar as fi preferat muzica populara in locul manelelor). Asa vad si aud romanii muzica si cultura, care se pot descrie intr`un singur cuvant de catre conationalii mei: „maneaua”…trist…..

Mai jos aveti video-ul :

17 Răspunsuri to “Manelele, „melodiile” traditionale romanesti”

  1. ghiocel07 said

    De ce or fi inlocuit-o pe cea veche ? Macar era pe melodie patriotica. Ciocolata ROM este o relicva a trecutului. Si inca e buna. Este mare diferenta intre ciocolata ROM si ROMUL.Dar asa suntem noi inlocuim ceva bun cu ceva groaznic. Si cand te gandesti ca cineva a luati niste banuti seriosi pe o asa reclam….

  2. razpana said

    e cam groaznica reclama…sa spui ca „maneaua” este melodie traditionala romaneasca…prefer si eu muzica populara in locul manelelor…poate asa se va forma si o cultura romaneasca…“ROM , senzatii tari romanesti”: esti roman, ai muzica populara, nu manele…

  3. Petrisor said

    Da, chiar astazi am vazut si eu reclama pe un post de muzica. Am ramas si eu putin socat insa gandestete ca marketingul la romani este la inceput. Gandeste-te ca din pacate sunt multi carora le place genul manelist.

  4. Petrisor said

    Era mai buna reclama cu Ceausescu. Parerea mea🙂

  5. dadatroll said

    In Romania orice traditie tine cel mult patru ani. Asa ca manelele, care au aparut acum mai mult de patru ani, ar putea foarte bine sa fie considerate traditionale romanesti. Sunt mai traditionale decat sa zicem formula actuala a examenului de bac care sa schimbat de doua ori in fiecare an.

  6. diogene73 said

    Trăind de prea mult timp în RRomânia, se pare c-ai uitat vechile năravuri rromâneşti. „Tot ce-i rromânesc nu piere şi nici nu va pieri !”

  7. „Senzaţia tare. Romnească” se referă la ce simt/simţi/simţiţi/simte gagica din clip când vine ăla cu casetofonu` în care urlă maneaua. Nu cred că promovează manelele ca un gen muzical tradiţional românesc.
    E ca şi cum ciocolata s-ar numi „SUA”, ar mânca gagica din ea şi un avion s-ar izbi de clădirea din spatele ei. „Senzaţii tari. Americane”.

  8. tudy said

    in primu rand tin sa spun cami bag pl in ele de manele.si in calitate de raper dedicat nu mi rusine sa spun ca fac dansuri populare numa de 10 ani…da totusi sa faci o comparatie intre muzica populara si maneaua ii putin spus trist

  9. ihtys said

    Reclama o fi fost realizata de cineva care a baut mult rom…

  10. sfinx667 said

    de noi toti depinde sa ne implicam, sa regasim si sa promovam valorile spirituale, ne opreste cineva????…. decat sa tot facem constatari, sa dam etichete, mai bine ne implicam aratam alte modele, si, poate ca nu peste noapte…dar manele se vor duce unde le e destinul….in trecut..:)
    felicitari pt articol, bine venit,
    respecte,SIBILLA

  11. thcgirl77 said

    eu as fi facut altfel reclama: dupa ce tipa este trezita din visul ei placut de burtosul manelist, sa se uite cu scarba la batonul de ciocolata si sa`l arunce intr`o parte, dar la manelista naibii i`au placut senzatiile tari si a mai muscat o data.
    ce rea reclama.

  12. diogene73 said

    Mie îmi place romul!

  13. Carina said

    Tocmai asta era ideea…sa existe un contrast cat mai mare intre ambient si muzica… Recunoaste..nu te-ai fi asteptat sa auzi manele :))

  14. airbornb said

    Parerea mea: ciocolata e atat de buna initial … incat tipa incepe sa viseze frumos (de placere). Din pacate, visul se transforma in cosmar cand apare manelistul😉. Tipa se trezeste din visare si savureaza in continuare ciocolata. Fara sa mai viseze de data asta.
    Poate clipul e de fapt o mini parabola cu trimitere directa la realitate: de cate ori nu vi s-a intamplat, ca atunci cand va e lumea mai draga, de undeva sa se auda o manea si sa strice totul?

  15. Romina said

    mda am vazut reclame tari dar asta le intrece pe tuate :)),knd am vazuto prima data am ras vreo 10 min si chocolata e soper buna asa k nu va mai plangeti k nu va bagat muzica populara pt ca kiar ar fi fost aiurea.mie imi plaxe reclama asta e beton dar era si mai soper dak in loc sal bage pe butoiasul ala sa fi bagat un tip drag draguz si chipes :X
    dak aveti cv de comentat sobre comentariu meu facut despre aceasta reclama ma gasiti pe id de yahoo… gatita_mala_90
    sau puteti lasa comentariu la hi5 meu si io va raspd.
    http://romy93.hi5.com

  16. bondar said

    asta e sii idea senzatzii romanesti adik cam asa se simte romanu cand ii lui mai bine apare un manelist si strica distractiz :))

  17. Stefan Liviu STANCIU said

    Ideea e alta… săraca domnişoară a suferit în momentul cel mai plăcut… şi firul s-a rupt… a apărut maneaua… totul era dezastru… dar ciocolata a revigorat-o şi şi-a revenit… Muzica populară e frumoasă şi ar trebui tuturor să ne placă… deci nu era o melodie care să se potrivească.

Lasă un răspuns

 
