Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Tara, tara, vrem primar …

Posted by wormy37 pe Mai 10, 2008

In Oradea sunt alegeri locale. Fiecare om politic care participa incearca, prin orice mijloc sa`si faca reclama. (daca fac greseli de exprimare, sau alte erate lingvistice sunt datorate faptului ca ma uit la finala megastar in timp ce scriu acest post)

Din surse sigure stiu ca Bolojan va fi votat de toti taximetristi si de parintii mei. Oricum mi s-a parut cel mai inventiv la capitolul reclame, bannere…


Nu vreau sa fac reclama, dar mi se pare cel mai capabil si cu el Oradea va ajunge departe… parerea mea.

Voi pe cine votati?….oricum nu uitati : ATENTIE, cad „Bolojani”

5 Răspunsuri to “Tara, tara, vrem primar …”

  1. Gogu said

    totzi taximetristii si parintzii tai?? deci parintzii tai la ce firma de taxi lucreaza?? si ce indicativ au?? sa stiu pe cine sa solicit de`akuma la comanda:D . norox`😉

  2. wormy37 said

    gogule …. nu esti normal..:))) adevaru`i ca exprimarea n`a fost cea mai buna, dar citez :”(daca fac greseli de exprimare, sau alte erate lingvistice sunt datorate faptului ca ma uit la finala megastar in timp ce scriu acest post)” … concluzie….ai mei nu`s taximetristi:))

  3. SmArT-DOG said

    batrane..uiti ceva…groza a fost vice o vreme alaturi de Petru Filip..poate cel mai bun primar al Oradiei de dupa revolutzie…deci cred ca stie cu ce se mananca primaria…si ii va calca pe urme lui Filip…caruia nu`i putem reprosa nimic

  4. alexandra said

    auzi ceva mel cu stimulate ceva hip-hop new nimika pe site ?………… de politica totii…. sunt satui… parerea mea…oricum bafta

  5. LaLiTza said

    Bolojan e baza:X…e de la ai mei din comuna..pe el il votam:X

Lasă un răspuns

 
