Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

PD-L o da in bara

Posted by wormy37 pe Mai 21, 2008

Din nou am sa va plictisesc cu politica. A venit un tip la usa si mi-a adus pliante cu „Votati PD-L, Groza si Seremi”. Fiind o gazda buna, am acceptat aceste pliante si hartii si am inceput sa le citesc sa vad despre ce e vorba ..

Am constatat ce simte Mihai Groza ( actualul primar ) in fata lui Ilie Bolojan ( viitorul primar) : FRICA , altfel nu se explica ceea ce a scris el sau cine stie cine in acele pliante.

Am cautat pe Google informatii despre fiecare dintre ei pentru a ma asigura ca ceea ce scrie in pliante este adevarat.

Pe Bolojan l-am gasit pe Wikipedia, cat despre Groza am constatat ca peste 80% dintre lucrurile pe a caror merit si l-a asumat erau facute sau cel putin incepute de fostul primar Petru Filip.

Datorita faptului ca fotografiile pe care le-am facut acelor hartii primite nu sunt foarte clare, am sa va relatez pe scurt cam ce scrie in ele…

Pe una dintre ele, titlu mare „OMUL SAU STAPANUL” facandu-se aluzie la faptul ca Bolojan ar fi un „dictator”, desi nu e asa. Acesta este primul mare minus pe care i-l aduc lui Groza : Nu specifici in campania ta de promovare ce au facut alte persoane pentru Oradea, Bihor, Romania; si chiar daca ai face-o… de ce Bolojan?… De ce nu Biro Rozalia care are afisele de pe blocuri in limba ei natala, chiar daca traieste in Oradea?

Alta chestie care m-a surprins cat se poate de neplacut : s-a facut un fel de tabel in care se scriau studiile celor 2 candidati : Bolojan (PNL) si Groza (PD-L). De unde stie Groza ca Bolojan nu stie limbi straine sau nu are niciun fel de activitate stiintifica.

Al treilea minus : Am gasit un subtitlu care zicea asa „Va lasa Oradea precum a lasat Alesdul”… de unde stii tu? De unde stii ca a lasat Alesdul si nu a fost nevoit sa plece? In fond, trebuie sa-ti faci tie reclama, nu adversarilor tai politici antireclama.

Am mai gasit ceva la ceea ce nu a facut Bolojan : „0 km de autostrada”… nu tinea de el construirea, modernizarea autostrazilor… intrebarea ar fi : „Tu ai facut?” … daca da, care?

Mi-a placut un pasaj pe acele pliante : „Oradeni, alegeti-va cu grija primarul !” … te asiguram ca asa vom face, dar acela va fi Bolojan.

Respect Bolojan, Respect PNL ca nu au intrat in conflict, in aceasta „harababura” pe care au incercat sa o creeze cei de la PD-L.

Oradeni la vot !

Mai jos aveti acele poze :

Un răspuns to “PD-L o da in bara”

  1. cosmin said

    foarte tare frate… :))

Lasă un răspuns

 
