Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Caterinca ? Putin spus …

Posted by wormy37 pe Iunie 25, 2008

Am iesit afara cu pritenii la o cruce si la un moment dat imi zice unul „Scrie pe YouTube : Grimm emisiune”.

Am ajuns acasa, am zis sa vad ce`o fi si asta. Este cea mai mare caterinca pe care am vazut`o vreodata.

Have fun !

4 răspunsuri to “Caterinca ? Putin spus …”

  1. Suzzy said

    :))
    e tare video=))

  2. brocollius said

    tare jucaria aia , teddy

  3. DreiF@feT3an said

    =)))))))))))))))))))

  4. truckme said

    e de-a rasul plansul…stai sa ma gandesc cum sa incep..sa rad inainte sa plang sau invers???

Lasă un răspuns

 
