Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Oradea mai da un rapper de calitate …

Posted by wormy37 pe Iunie 30, 2008

Un tanar de 20 ani, nume de scena Cameleon, a scos prima piesa de pe viitorul album al sau. Piesa se numeste „Mi`e dor de voi”, fiind produsa de Rappy. Cameleon a mai facut parte din Verbal Assalt si eNFL. Tot ce pot sa spun este : La cat mai multe piese si albume !

Piesa o puteti downloada de aici

7 Răspunsuri to “Oradea mai da un rapper de calitate …”

  1. L.G. said

    MULT NOROC IN CONTINUARE…VREAU SA LASAM ROMANIA CU GURA CASCATA DE CE POATE SA FACA ORADEA!!!

  2. Pr. Dorin said

    Da, într-adevăr e o piesă foarte bună şi trebuie mediatizată.
    Felicitările noastre!

  3. WaTzaP said

    sper ca piesa sa fie mai reusita decat poza🙂

  4. snapto said

    Nimic special, parerea mea. Poate ca nu-mi place mie genul asta de rap dar mi se pare ca nu atrage cu nimic, nu transmite nimic. Bafta!

  5. mai trebuie lucrat putin la text sa sune mai bine romaneste

  6. wormy37 said

    snapto : imi place ca omu’ stie ce face, are voce si nu canta despre ce nu a facut ca tatae sau uzzy… practic isi expune viata`n piese. In fine … gusturile nu se discuta …

  7. […] Oradean Se Afirma Din Nou Dupa ce acum cateva luni vi`am pus la download piesa Cameleon – Mi-e dor de voi, acum este randul unui alt rapper oradean sa va atraga atentia prin piesele sale. Este vorba de […]

Lasă un răspuns

 
