Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Am scapat de o grija …

Posted by wormy37 pe Iulie 4, 2008

Am facut un test la plictiseala…
Priviti ce a iesit …

Esti 19% Emo.

Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa

Bloggerii care au facut acest test sunt in medie 18% EMO, eu sunt 19%.
Prea curand nu mi se va intampla nimic in gen EMO.
Am scapat de o grija…… !

Faceti si voi testul AICI si spuneti`mi cat de EMO sunteti🙂

6 Răspunsuri to “Am scapat de o grija …”

  1. dan said

    Rezultat a fost calculat:
    Esti 8% Emo.

  2. .Beibiii. said

    Mdeh. ^_^ Mie mi`a ieshit 12%😛

  3. andy said

    wormy,cat ziceai ca esti?19%?…cam mult…:))
    sunt 17%,ce sa zic…

  4. otto said

    hehe :)) si eu tot 19% „sunt”… aiurea ;)) Esti 19% Emo. Forta de neoprit. Esti foarte tare! Daca ti se intampla ceva rau, te ridici, te scuturi si mergi mai departe. Ce mare lucru, nu? Bine lucrat! Tine-o tot asa. Multumesc ca ai jucat…

  5. Fata_Iadului said

    sunt 46%emo iar acum 5 saptamani eram 55%emo .este o aiurala cu acesti Emo (scze pt cei care sunt emo si le place sa fie asa )Cred ca emo se inchid in ei ,cum am facut si ieu apoi am facut ceva ce nu o sa schimb niciodata chiar daca o sa ajung in iad pt schimbarea pe care am facut-o.
    Iata un mic sfat – Nu incerca sa fii cine nu esti cu adevarat pentru ca iti vei rani sufletul.

    Stiu ce spun si nu glumesc.Am incercat sa fiu altcineva si nu am reusit ,chiar daca cred ca visele mele pot deveni realitate .

  6. ailesdeplomb said

    26 % emo. Şi eu am scăpat de-o grijă😆

Lasă un răspuns

 
