Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Manelar pentru o noapte

Posted by wormy37 pe Iulie 12, 2008

Dupa majoratul unei amice, cocluzii :

1.Hâc ……

2. M`am umplut de frisca

3. Am dansat cca 5 ore din 6 pe manele

4. Ciuc Premium

5. Am invatat refrenuri de manele (cicalaca cichicia, am bani, am valoare)

6. Bere + Cola = Love

7. Lalalalalaaa

8. Articol scris „ametit”

9. Maine o iau de la cap, dar pe ritmuri de rap la „hip hop party” cu camuflaj si BM

7 Răspunsuri to “Manelar pentru o noapte”

  1. silviu said

    acestia este manelarii🙂

  2. L.G. said

    te stii omule:)))))…ai avut mai multe stari in 24 de ore…

  3. Sorina said

    Ca sa zic asa: iti doresc mahmureala usoara!…😉

  4. NotAnotherGirl said

    uhh..m’ar fi interesat mai degraba cu ce anume te’ai ametit ca sa ajungi la recordu’de a asculta 5 ore de manele …:))
    tre’sa fi fost ceva tare rau de tot..k de la alexandroin cu cola,sau vodca si cappy nu cred k puteai sa ajungi intr’o asemenea stare…:)) la mine maximul de manele pe care l’am indurat vreodata a fost de o ora..si mai erau si live..:))
    permiteti sa va recomand o cura de vama veche,grasu’xxl,digweed si tong.daca nu functioneaza,propun sa treceti direct la nirvana,ac’dc si metallica :))

  5. wormy37 said

    mi`a trecut cu 5-6 ore de cumicu, codu penal si la familia

  6. NotAnotherGirl said

    aa…deci n’a fost prea grava situatia :))
    da’tot nu m’ai lamurit..ce’ai baut? asta era esentialu’😛

  7. iulianmd said

    poate nu e musai boutura😛

Lasă un răspuns

 
