Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Scoala, scoala, scoala, … et caetera

Posted by wormy37 pe Septembrie 14, 2008

Articolul acesta l`am scris in seara zilei de 14 septembrie, o zi trista pentru majoritatea copiilor. Pe langa plictiseala de duminica, apare si lipsa de chef, orice elev gandindu’se : „Pfaa, iar scoala, iar teme, iart trezirea la ora 7… gata cu intalnirile zilnice la un biliard, la un bowling… gata…”.

Tin sa scriu un vechi proverb romanesc : „Dracu’ nu’i chiar asa negru”.

Apar din nou intalnirile intre colegi, apar bobocii (clasa a9a), apar emisiunile TV gen Cronica Carcotasilor, Trasniti in Nato…emisiuni de divertisment, au inceput campionatele de fotbal… s`a terminat vacanta pentru toti, nu numai pentru elevi. Vor aparea din nou certuri intre colegi pe tema : „Dinamo e mai buna ca Steaua, Steaua ar bate`o cu ochii inchisi pe Dinamo”, iar apoi impacarea intr`un local, dupa ore, la o cruce, eventual la o miscare’ in curtea scolii…

Din nou ne vom bucura de confortul oferit de O.T.L, aici ma refer la faptul ca tramvaiele sunt conserve si noi sardine, tramvaie in care iarna sunt 0-10 grade, iar vara 40-50. (Vreau sa specific ca daca prindeti tramvaiele noi, nu aveti nici o problema… nu glumesc aici, chiar aveti un confort meritat la pretul unui bilet de 3 RON)

Am terminat cu plimbarile nocturne, si spartul de seminte cu „hoaverii” la ora 11-12 si trezirile pe la 2-3 PM.

Incerc sa scriu si chestii bune, care sa ne faca viata mai roz, chiar daca stam 7-8 ore din zi, practic in acelasi loc.

Incep balurile bobocilor(la care nu prea ma duc, prefer un hip hop party, cu adevaratii prieteni, nu cei care dupa 1 bere incep sa danseze pe manele),dar fiecare cu gusturile lui.

Marile confruntari, care suna diferit de la elevi la elevi…
Cei „silitori” se vor certa pe tema : „Eu scot medie mai mare decat tine”
Cei … hmm… cum sa le zic… mai putin „silitori” se vor distra pe tema : „Ba dau o bere daca il nimeresti pe asta din fata cu pixu’ in cap”

Sa vorbim si despre invatamant, la propriu…
Cei din minister au redus din materie, din cate am auzit… o fi asa ? Daca da, au eliminat ce trebuia, sau ne trezim la BAC cu niste subiecte, iar noi vom ramane cu o fata lunga spunand : „Eu n`am invatat asa ceva”?

Vor incepe notele, vorbesc de acele note de 10, care le gasim intotdeauna la orice elev (doar la muzica si educatie fizica, dar e totusi ceva) si bineinteles pe cele de 4-5, pe care le gasim „pe flanc” in tot catalogul.

Sa deviez putin subiectul, sa vorbim despre mentalitatea romanului, cred ca nu numai a romanului, mentalitatea oamenilor in general : Ajuns la gradinita, ai invatat sa faci cubulete si stegulete, vrei neaparat sa ajungi la scoala… cand esti la scoala astepti facultatea… Abia astepti sa termini facultatea ca se te apuci de munca, sa castigi bani… Observand ca nu castigi cat meriti, astepti sa iesi la pensie… La pensie, te apuca durerile, necazurile… continuarea nu o mai scriu.

Concluzie finala : Bucurati-va si de zilele de scoala, nu`i ca in vacanta, dar hai sa ne facem viata mai usoara… dupa ore, iesim la o terasa, puscam niste seminte cu prietenii, bem un suc, apoi mergem acasa’, dormim, invatam, iar dormim, ne trezim dimineata, iarasi la ore, iar la seminte, iar la suc si tot asa.
Hai sa uitam de zilele insorite de vacanta, sa ne bucuram ca stam mii de copii, apropiati ca varsta in acelasi loc, iar in week-end-uri aproape ca putem uita de scoala.

PS : Cu acest post am incercat sa aduc zambetul pe buze, tuturor elevilor din tara si sa va urez bafta in noul an scolar

PPS : Nu vreau sa mai primesc gm-uri de genu : „inger ingerasu` meu da`mi vacantza tot mereu , fa din doua un semestru , fa din mine un maestru , fara scoala , fara teme , fara mate si probleme… nota`i mica .. fa`o mare , si absentzele sa zboare … si in tot locu` ma insotzeste si de teze ma fereste !! Daca nu esti tocilar da mai departe macar „.

PPPS : Ne vedem dupa ore !

PPPPS : Cel mai folosit cuvant in ultima saptamana a fost : SCOALA

2 Răspunsuri to “Scoala, scoala, scoala, … et caetera”

  1. angy said

    ai mare dreptate…sa stii k atunci knd esti elev nu constientizezi kt de mijto e la sc…faci lucru asta abia dupa…eu am terminat liceul,dar cu toate astea ma duk maine la deschidere pt k vreau sa mai simt bucuria de a intra pe poarta liceului si sa mai ma simt makr pt o clipa eleva…si sa stii k imi pare foarte rau k eu nu o sa mai am lok in nici o clasa si k dupa festivitate tre sa plec…:(..mi-as dori sa mai am posibilitatea sa ma bucur de liceu makr o zi…dar din pakte,nu se mai poate…asa k BUCURATZI-VA kt mai avetzi timp k pe urma va fi prea tarziu…bafta multa in noul an scolar:)

  2. Bucurati-va de momentele din scoale, bune , rele, cum sunt ele. Va veti aminti cu drag de ea dupa…

Lasă un răspuns

 
