Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

O noua piesa semnata Geany & Sesu

Posted by wormy37 pe Octombrie 21, 2008

Cei doi oradeni au facut o noua piesa, featuring Anca. Aceasta se numeste Alb Negru si o puteti downloada sau asculta ~~~~~~~AiCi~~~~~~~~~

23 Răspunsuri to “O noua piesa semnata Geany & Sesu”

  1. inculpatu said

    ma, baieti aveti mai multe defecte decat calitati. instrumentale dance, versuri pop, voci comune, texte(transparente) tehnica(ce e aia?) flow (si asta ce o mai fi?) apucativa de altceva .. ne faceti orasul de rusine, fara suparare, sper sa imi apreciati sinceritatea. si nu am dat-o cu pseudonimul ANONIM, asta ca sa imi apreciati sinceritate, ramane la atitudinea voastra, daca continuati sa va faceti de rusine, sau vreti sa evoluati numai bine

  2. Anda said

    adevarul…inculpatule…e mai „cool” sa canti ca tine despre femei , masini scumpe si petreceri „bestiale” cu bautura scumpa si „toate cele” cand tu te plimbi cu tramvaiul ,mananci la Mc si bei bere in fata scarii sau prin parcuri…asa ca nu vorbi de ceea ce nu esti si incearca sa introduci in versurile tale putina REALITATE de care vad ca esti cam rupt cu totul…sper sa accepti si tu critici ca dupa cum stii(sau nu) criticile ar trebui sa te invete sa fii mai bun si sa te perfectionezi in ceea ce faci…deci mai ia-le in considerare cateodata si nu te supara pe sinceritatea mea…daca esti baiat cat de cat destept o sa inveti si tu sa le apreciezi

  3. tot eu said

    o da marele rapper inculpatu care o cere ….. el stie tot ce ii mai bine pt orasu asta (sau nu). ma nu te doare capu cand debitezi chestii deastea ca sa scrii:D mie imi plac baietzii … mai mult ca tine baietzas de cartier ie ….. ai crescut in cartier esti smecher si crezi ca lumea se invarte in juru tau…… eu unu nu cred

  4. wormy37 said

    Chiar nu vreau sa ma bag, dar „tot eu” semneaza-te macar. Nu vreau sa-i iau apararea lui inculpatu, chiar imi place cum canta si geany si sesu, dar cum zice inculpatu : „nu am dat-o cu pseudonimul ANONIM”

  5. inculpatu said

    anda:) e mult probabil .. sa nu fi auzit Tabula Rasa, noul material ocr:) o sa te convingi ca nu e vorba de bani masini si tarfe .. e mai multa realitate decat ai vazut tu in toti 15 ani de viata ai tai:) ca despre .. „tot eu”🙂 am crescut in cartier .. si toti am crescut in cartier diferenta e .. ca in cartier sunt doua tipuri de baieti, cei ca mine care te fut pe tine si traiesc bine, se imbraca bine, mananca bine si alte chestii si astia ca tine, papagali:) wormy:) numai bine

  6. inculpatu said

    si anda, nu vrei putina publicitate?:)) plus ca nu ar trebui sa va deranjeze realitate, baietii astia sunt varza si nu poti sa ne compari pe noi cu ei, pe mine cu ei, tinand cont ca sunt cu rapul de vreo 15 ani:) pe cand tu deabea spuneai mama, am escremente in scutece:) wormy cred ca am fost „galant” in exprimare

  7. inculpatu said

    ahhh iar eu comentez:) criticile tale sunt in vag nu mai am nevoie sa progresez .. am ajuns unde mi-am propus:)

  8. David said

    Knd o sa ajungeti voi sa faceti ce face el atunci sa vb iar dak deja o faceti atunci ganditi-va k si voi ati avut un inceput sau poate v-ati nascut destepti????hmmm??nu cred!!!

  9. tot eu said

    hahahah copile laso balta u nu ai reusi sa ma f..i pe mine in gura nici daca as fii legat la maini si la picioare :)) esti un copilas care sufera ca nu o primit iubire cand era mic.. ca parintii ii luau banii de alocatie eu is ala care iti lua sapca de pe cap si o purtamdupa ce o dezinfectam… imi place despre tine …. u gandesti? deci imi place despre tine iti cumpar o sampanie de ziua ta ca stiu cum e sati strangi banii in fiecare luna sa iti iei ceva de baut o data pe luna in club :)))) am bani de iti cresc familia un an din salaru meu peo luna TEAM PUPAT SI TE MAI ASTEPT CU COMENTARII….

  10. tot eu said

    si daca vreti adresa mea vio dau cu placere numa sa o cereti

  11. All_in nu conta cn is said

    ooo da c sa zic…mah mnezo totzi avetzi album c tari sunteti voi respect…pt c plm respesct cn plm o auzit de voi c sa zic inculpatu mah u ai avut de a face cu un proces makar sau ai vazut filmu lu 50 de bani shi teai inspirat de akl deci io zic sa o lasatzi balta amu cantatzi c grea ii viatza shi amu va doare`n pula ca suntetzi rotunzi cu bani ahi ale ale nu mai pupati in cur americanii fitzi voi cantatzi despre voi luatzi exemplu ciurar sa nu mai zic de altzi ca oricum habar navetzi de ei shi c sa zic dak ala vinovatu sau inculpat cum se intituleaza dc plm abia amu are shi el album care nici nu mam obosit sa dau pa el 300 de mii sau cat o fo da sincer nici dupa net nu lam luat ca numa imi consumam curentu pa dageaba deci ce sa zic one love ocr keep it real da in cazu vostru chiar tzinetzi-o mai real shi cantatzi mai cu inspiratzi sa va mandritzi ca avetzi copyright pa versuri nu sa isi dea totzi seama ca ii ascultzi pa americani wsmmm chiar nici praf nu merita sa zic one love :))))))))))))))

  12. Sesu said

    Aristotel si tabla stearsa

    Plimbandu-ma prin vaile gandului dau de niste amintiri ce striga:
    „Arunca-ne!!”,fug de ele si ajung la fereastra mintii prin care intra niste cuvinte ce formeaza o fraza care imi spune ca nu am tehnica si flow.Aud o voce ragusita ce vine cu replica:Invata-ne invatatorule cum sa dam pe beat,oo great father of all knoledge spune-ne cum sa stapanim tehnica,tu guru al sunetelor de strada care ai scuipat in supa primordiala a muzicii vorbite,tu chopin al ritmurilor de cartier(doamne ca ma distrez)..invata-ne.
    Ma gandesc ca mi se pare aiurea sa vorbesti despre hip hop
    intr-un loc in care nu exista dar in care toti sunt mari maestrii „bunici gramada insa niciun nepot”..deci nu cauta bananieri in Carpati.
    Acuma stergem tabla sa lasam loc pt idei noi,iti apreciez sinceritatea dar altadata tine-o pt tine..numa bine. A da si un sfat de final:nu lua un somnifer si un laxativ in aceeasi seara.
    Iubiti-va pe voi da nu uitati si de ceilalti.

  13. tot eu said

    o da sesu si all_in veniti deseara la mine la o bere :)):)) ca eu imi permit sa beau in fiacre zii :)):))

  14. inculpatu said

    Ma amuzati baieti:) categoric ca e vorba de rapul din state si nu asta romanesc, doar nu ma voi inspira din beaturile voastre dance nu?🙂 mi-ar placea sa stam fata in fata sa putem elabora subiectul asta cu rapul si ce calitati trebuie sa ai ca sa il faci:) in fine .. cat despre voi numai cacat. Iar ala care spune ca ar trebui sa ma inspir din ciuraru nu are sens, suntem prieteni buni, el fiind un veteran al muzicii rap m-a si invitat pe piesa 6 milioane de pe albumul lui, nu cred ca pe voi niste neavizati si niste labe triste v-ar fi invitat in fine, check my track list beeyatch;) si ai sa vezi cine ne apreciaza pe noi😉 multa muie:) cat despe tine sesu, nu uita ca esti un habarnist:)

  15. Sesu said

    =))

  16. tot eu said

    vai inculpatule te rog sa nu fii suparat stiu ca vorbele noastre dor mai rau ca un sut in gura care te-a lasat dara dantura:)) imi place despre tine te crezi tare realizat cat despre voce in piesa aia cu rece si ciuraru canti ca buda :)):)) nust care ii habarnistu tata ……..imi place coperta albumului e buna se vede ca tre sa platesti femeile sa sta langa tine

  17. inculpatu said

    🙂 clovnilor:)

  18. tot eu said

    da ma si eu te iubesc :)):)):))

  19. MB said

    määä.Bäieti si Fete la voi in ORADEA si au fäcut printre gunoaie si manelisti un drum de viitor doi Rapper adevärati Geany & Sesu, care incearcä sä vä trezeascä si vä va aduce pe toti odatä sä intelegeti Realitatea .
    ei sänt singurii care nu le e fricä de nimeni si le spune la toti ce au de zis in fatä .

  20. inculpatu said

    Get Off My Dick!

  21. tot eu said

    inculpatu stii engleza? :)) nu esti asa de incult cum credeam eu ai un os de la mine

  22. AngeloJOENigga said

    bah eu ce sa zic…BRAVO GEANY!! BRAVO SESU!! sa aveti succes in contiuare si nu ascultati pe toti fraierii cocalari care se baga si ei in seama cu ceva commenturi :-J! keep up!

  23. Angelo said

    inculpatu…..hmmm nush dak ai observat, dar iti zic eu, doar tu ai lasat comentarii anti geany&sesu….oare sa fie invidia de vina?…(Poate) eu zic ca amandoi sunt buni….versuri bine intelese, fapte adevarate…eu zic urmatorul lucru:…dak cei doi continua tot asa, o sa ajunga ceva bun din ei.

Lasă un răspuns

 
