Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

A aparut LAN-ul la Pro evolution soccer 2009

Posted by wormy37 pe Ianuarie 18, 2009

Puteti downloada acest patch dand CLICK AICI !

Multumiri merg spre Craiova, la Taxilulu !

To play you will need to do the following steps:
[Necessary steps to be able to play this game]
1 – Opening/Forwarding a couple of ports in your router
TCP:20010,20020,20030,20085
UDP:5739
2 – Install the pes09.crt certificate into your Trusted Root Certification Authorities folder.
There are 2 ways to do this and screenshots of how to do that are included in the „ssl certificate” folder.
IMPORTANT: READ THE NOTE ***Regarding the certificate***.
3 – Modifying your HOSTS file, found in [DRIVE]\WINDOWS\system32\drivers\etc\
[ip of running GoalServer2009.exe] pes09pcgate-e.winning-eleven.net
[ip of running GoalWebServer2009.exe] pes2009web.winning-eleven.net
[ip of running stun-server] pes7stun-e.winning-eleven.net
4 – Modifying the ip.conf file to reflect your situation
5 – In your PES2009 Settings, tab „Online” uncheck „Auto” and set UDP Port to 5739
6 – Start stunnel.exe, don’t change the stunnel.conf
7 – Start GoalServer2009.exe , only one user should start this.
8 – Start GoalWebServer2009.exe , both users should start this
9 – Start stun-server-0-96.exe, with the following command:
stun-server-0-96.exe -v -h [your local ip] -a 127.0.0.1
SAU daca nu vreti sa va chinuiti atat luati pesmagazine gratis de aici !!!!!

11 Răspunsuri to “A aparut LAN-ul la Pro evolution soccer 2009”

  1. Fane said

    daca cineva reuseste sa joace cu pesmagazinu asta sa intre pe fane_pes08 sami spuna si mie

  2. Ciprian said

    cum pot sa fac sa mearga si la mine sa joc in lan cu lumea buna?:))

  3. sockets said

    ajutatima si pe mine daca va rog, cum fac sa ma joc online ca am tot incercat si numa nam reusit :(… id: sockets16

  4. X-plode said

    Am reusit sa joc online si merge foarte bine.Cine vrea sa joace pes2009 cu mine sa ma contacteze.Id:master_bogdan_mail@yahoo.com

  5. demonikul said

    1.cum deschid acele porturi?unde ma duc si cu ce il deschid?
    3.la fisierul host bag ip meu de hamachi peste tot?sau doar la primele 2 si la ultima(stun-server) 127.0.0.1?
    4.sa modific ip.conf?acolo imi apare ip meu de hamachi?deci mai trebuie sa modific?
    5.am debifat tot la online.trebuie sa las bifat auto 5739?
    9.stun-server-0-96.exe -v -h [your local ip] -a 127.0.0.1
    cum fac comanda asta in stunel?
    ajuta-ma te rog;am incercat si prin conector si prin pesmagazine
    si nu inteleg metoda ta,am team viewer
    id meu andrei_george_69 yahoo

  6. alex said

    salut sunt alex!!! vreau si eu sa stiu kre stie cum sa ma joc si eu pes2009 online!!! astept un rasp de la voi!! id de mess alex_b0s2003

  7. mercedes said

    sal unde se poate gasi fratilor fisieru asta

  8. andrey said

    vreau sa stiu si eu cum joc pes 2009 online …

  9. andrey said

    ma gasiti pe id v3rsac3_bos2009 ..:D

  10. Andrey said

    unde … … gasesc siteul asta

  11. Cristi said

    CINE DORESTE SA JOACE PES 2009 ONLINE CU MINE SA ADAUGE IDUL: CRI_RON27

    VA ASTEPT !😀

Lasă un răspuns

 
