Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Telefon nou + Un cosas/greiere = Premiu pentru fotografie

Posted by wormy37 pe August 8, 2009

1. Mi-am luat telefon nou… am renuntat la V640i (Sony Ericsson) in favoarea unui nokia 2630.

Logo Template - Logo_15

2. E ora 2:38. De la 2:15 incerc sa prind ceva insecta mica si verde (Cred ca cosas sau greiere) care nu stiu cum mi-a invadat teritoriul. Dupa 15 min de cautari, l-am gasit punandu-i o capcana foarte iscusita (Am stins becul, am aprins veioza). L-am prins, dar in crapatura de la teava caloriferului, nu aveam acces, fiind foarte stramta. Dupa nici 2 secunde de gandire am gasit solutia : Stiti magicienii care fac trucul cu bagatul sabiilor in cutii ? Asa am facut si eu, doar ca cu pixul. Inca o data … omul invinge natura.

3. Urmeaza sa-l scot maine dimineata si sa-i fac poza cu noul telefon si sa o trimit la Cannes, poate reusesc sa dau idei pentru un nou film : Cosasul/Greierele returns

4. Cum se spune la cosas sau la greiere in engleza ?

5. Cum e corect : Greier sau Greiere?

6. Sau era lacusta ?

Lasă un răspuns

 
