Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

A aparut Pro Evolution Soccer 2010

Posted by wormy37 pe Octombrie 20, 2009

Asteptam si patchurile celor de la PesRomania…

4 Răspunsuri to “A aparut Pro Evolution Soccer 2010”

  1. STROPINEL said

    sincer nu sunt fan … nici nu am fost … dar acesta ma dezamagit total … speram la fifa10 sa fie mai tare … slabutza rau grafica …

  2. Raul said

    Am descarcat PES 2010 full , si m-am uitat la patchuri pentru el fiindca nu eram multumit de comentariu . Intr-o zi am vazut pe youtube un video in care arata cineva goluri care le-au marcat cei din nationala Germaniei . Am auzit comentariul si am ramas uimit ! Zici ca era real . La gol tipau , se bucurau … Si la bara iarasi se agitau si tipau ca … e ratare imensa . Pecand la mine , cand dau in bara nu spun nimica , ca si cand sunt muti . Si la gol spun ca este primul gol din meci ( doar daca deschid scorul ) . Va dau un exemplu : daca dau 4-0 doar spun ca ” It’s a goal ! ” . De unde pot face rost de patch de inbunatatire a comentariului ? Stie careva ?

    Cu respect , Raul .

  3. Mary said

    cum ai facut rost de pes 2010???

  4. Mar said

    intra pe filelist si gasesti acolo orice joc, nfs shift , gta IV, PES 2010

Lasă un răspuns

 
