Wormy's Blog (1280 x 1024)

Inainte sa blamezi, citeste de doua ori !

Archive for 24 decembrie 2007

La Un Pahar De Vin ……. Cu Dira !!!???

Posted by wormy37 pe decembrie 24, 2007

In ajunul craciunului, m`am dus eu si ceva colegi la Dira acasa, s`o colindam. Am mers din Nufaru pana in centru cu tramvaiul, apoi pana in rogerius pe jos. M`am intalnit cu colegii. Pana in rogerius cautam in disperare o baie, care am gasit`o intr`un supermarket. In fine cu calatoria, sa va vorbesc despre ce s`a intamplat. Am ajuns la dira pe la 6 si am stat cam 2 ore. Am cantat 3 colinde, ne`am simtit bine. Diriginta ne`a servit cu Pepsi si Vin de casa(din pacate rece), cu Cozonaci cu nuca,mac, cacao ; ne`am provocat unii pe altii la un „Cine`i nascut in …. , sa bea paharul pana la fund”. Am discutat toti 14-15(cati am fost) despre una, alta, totul in spiritul Craciunului. Cei care nu au venit, au pierdut enorm: Buna dispozitie, paharele de vin rosu etc. Inca o dovada ca profesorii din C.N. Mihai Eminescu sunt unii dintre cei mai buni din oras, ei facand mare liceul. Vreau sa va spun ca am ramas socat cand am vazut numeroasele rafturi pline cu carti!Spre final am doar ceva de spus: „Multumim d-na diriginta” si „Craciun Fericit!!!„.    craciun.jpg  

Posted in Uncategorized | Etichetat: , , , | 2 Comments »